quarta-feira, novembro 07, 2007

Sorteio de livros em Português e Galego

BASES DO SORTEO CM DA AMIZADE GALEGO-PORTUGUESA


REGULAMENTO DO SORTEIO CM DA AMIZADE GALEGO-PORTUGUESA


1. Objectivo

A divulgação da Cultura Marítima e do património material e imaterial marítimo que nos têm legado as comunidades marinheiras assim como o mar como meio natural, é a motivação que nos move, como administradores de páginas electrónicas de temática marítima, a promover o Sorteio Cultura Marinheira da Amizade Luso-Galega. Temos como principal objectivo transmitir que um aspecto destacado da cultura marinheira é a amizade entre os povos, o respeito e o conhecimento mútuos através do mar e, em particular, dos povos galego e português.

2. Livros a sortear

2.1. Sorteamos os seguintes livros em galego:
- «O Patrimonio Marítimo de Galicia», de Dionisio Pereira. Editora FGCMF Oferta da Federación Galega da Cultura Marítima e Fluvial. Exemplar com dedicatória e assinatura do autor;
- «Lanchas e Dornas», de Staffan Mörling. Editora Xunta de Galicia. Oferta da Libraría Sisargas
- «A Odisea», de Homero. Editora Toxosoutos. Oferta da Libraría Sisargas.
- «O bote polbeiro de Bueu», de Fidel Simes . Editora Xunta de Galicia. Oferta do Grupo de Cultura Mariñeira da Asociación Cultural O Xeito.

2.2. Sorteamos os seguintes livros em português:
- «Cais e Navios de Lisboa», de Luís Miguel Correia. Oferta do Autor. Exemplar com dedicatória e assinatura do autor;
- «História do Batel Vae com Deus», de Raúl Brandão, Editora Edieum. Oferta da Livraria Luso-Galáica «Orfeu»;
- «A noite abre meus olhos», de José Tolentino Mendonça, Editora Orfeu. Oferta da Livraria Luso-Galáica «Orfeu».
- «A Campanha do Argus, de Alain Villiers. Oferta de Mar Adentro Ventosga.

3. Participantes

Integram o sorteio os administradores de páginas electrónicas escritas em qualquer das línguas oficiais dos povos da Península Ibérica, que participem realizando comentários nos blogues promotores. O direito a um boletim para o sorteio adquire-se pela participação em cada um dos blogues promotores, até a um máximo permitido de seis boletins. Aos agraciados ser-lhes-ão remetidos os livros para o endereço postal que indicarem. O espaço geográfico em que se desenvolve a iniciativa é a Península Ibérica, sem prejuízo de valorarmos a possibilidade de ampliar o âmbito territorial do sorteio em função dos pedidos recebidos e do eventual aumento dos gastos de envio que tal implique.

4. Período de participação

O período de obtenção de boletins de participação decorre desde a publicação do presente Regulamento em cada blogue promotor até 31 de Dezembro de 2007 (inclusive), realizando-se o sorteio na segunda semana de 2008 no local das livrarias promotoras através do sistema da «mão inocente», garantindo os responsáveis da libraria e dos blogues promotores a correcta realização do mesmo.

5. Livros em Língua Portuguesa

Os livros em Língua Portuguesa são sorteados entre os bloguistas que tenham participado nos blogues galegos na Libraría Luso-Galáica «Orfeu», de Joaquim Pinto da Silva, em Bruxelas. Rue du Taciturne, 43 Willem de Zwijgerstraat Bruxelles 1000 Belgique. Telefone: +32(0)27350077. URL: http://www.orfeu.net

6. Livros em Língua Galega

Os livros em Língua Galega são sorteados entre os bloguistas que tenham participado nos blogues portugueses na Libraría Sisargas, de Roberto Castro, en Rúa Curros Enriquez, 9 15002, A Coruña, Galiza. Telefone: +34(0)981200082. Correio Electrónico: libreriasisargas@gmail.com

7. Bloguistas promotores:

Sailor Girl, do blogue «Atlântico Azul»
Luis Miguel Correia, do «Blogue dos Navios e do Mar»
João Veiga, do blogue «Mar Adentro-Ventosga»
O Fartura, do blogue «Singradura da Relinga»
Manuel, do blogue «Homes de Pedra en Barcos de Pau»
Lino, do blogue «Amigos da Dorna Meca».

8. Bloguistas apoiantes:

Adquirem o estatuto de bloguista apoiante do Sorteio CM da Amizade Galego-Portuguesa todos aqueles que nas suas páginas electrónicas publiquem uma entrada com o presente Regulamento e incluam as ligações dos blogues promotores nas suas recomendações, comunicando-o a Sailor Girl e a O’Fartura, o que lhes confere o direito à obtenção de sete boletins suplementares de participação no Sorteio.

Amigas e amigos, até 31 de Dezembro do 2007, administrar um blogue e navegar participando activamente nos blogues promotores do Sorteio CM da Amizade Luso-Galega dá direito a prémios!... Sem mais, recebe um abraço marinheiro. Participa e boa sorte!!!...



1. Objectivo

A angueira da difusión e socialización da Cultura Mariñeira, concebida como concepto integral que acolle o patrimonio material e inmaterial marítimo que nos teñen legado as comunidades mariñeiras así como o mar como medio natural, é a motivación que nos impulsa como administradores e administradoras de bitácoras de temática marítima a promover o Sorteo Cultura Mariñeira da Amizade Luso-Galega. Temos como obxetivo transmitir que un aspecto destacado da cultura mariñeira é a amizade dos pobos desde o respeto e o coñecemento mutuo e a través do mar, e singularmente dos pobos galego e portugués.

2. Libros a sortear

2.1. Sorteamos os seguinte libros en galego:
- «O Patrimonio Marítimo de Galicia», de Dionisio Pereira. Editora FGCMF Oferta da Federación Galega da Cultura Marítima e Fluvial. Exemplar con adicatoria e asinatura do puño do autor;
- «Lanchas e Dornas», de Staffan Mörling. Editora Xunta de Galicia. Oferta da Libraría Sisargas
- «A Odisea», de Homero. Editora Toxosoutos. Oferta da Libraría Sisargas.
- «O bote polbeiro de Bueu», de Fidel Simes . Editora Xunta de Galicia. Oferta do Grupo de Cultura Mariñeira da Asociación Cultural O Xeito.

2.2. Sorteamos os seguinte libros en portugués:
- «Cais e Navios de Lisboa», de Luís Miguel Correia. Oferta do Autor. Exemplar con adicatoria e asinatura do puño do autor.
- «História do Batel Vae com Deus», de Raúl Brandão, Editora Edieum. Oferta da Livraria Luso-Galáica «Orfeu»;
- «A noite abre meus olhos», de José Tolentino Mendonça, Editora Orfeu. Oferta da Livraria Luso-Galáica «Orfeu».
- «A Campanha do Argus, de Alain Villiers. Oferta de Mar Adentro Ventosga.

3. Participantes

Entrarán no sorteo os administradores e administradoras de bitácoras, escritas en calquera das línguas oficiais dos pobos da Península Ibérica, que participen realizando comentarios nos blogs promotores. O dereito a un boleto adquírese pola participación en cada un dos blogs promotores sendo o máximo posible seis boletos. Aos agraciados ou agraciadas seranlles remitidos os libros por mensaxería ao seu enderezo postal. O espazo xeográfico no que se desenvolve a iniciativa é a Península Ibérica, aínda que valoraremos a posibilidade de ampliar o ámbito territorial do sorteo en función das solicitudes recibidas e do incremento dos gastos de envío que a ampliación supoña.

4. Período de participación

O período de obtención de boletos de participación abrangue desde a publicación das presentes bases en cada blog promotor ata o 31 de decembro do 2007 incluido, realizándose o sorteo na segunda semana do 2008 no local das librarías promotoras a través do sistema da man inocente, garantizando a limpeza do sorteo os responsables da libraría e dos blogs promotores.

5. Libros en Língua Portuguesa

Sortearanse os libros en Língua Portuguesa entre os blogueiros e blogueiras que teñan participado nos blogs galegos en: Libraría Luso-Galáica «Orfeu», de Joaquim Pinto da Silva, em Bruxelas. Rue du Taciturne, 43 Willem de Zwijgerstraat Bruxelles/Brussels 1000 Belgique/België. Tfno: +32(0)27350077. Bitácora: http://www.orfeu.net

6. Libros en Língua Galega

Sortearanse os libros en Língua Galega entre os blogueiros e blogueiras que teñan participado nos blogs portugueses na: Libraría Sisargas, de Roberto Castro, en Rúa Curros Enriquez, 9 15002 A Coruña Galiza Tfno: +34(0)981200082. Correo Electrónico: libreriasisargas@gmail.com

7. Blogueiros e blogueiras promotores:

Sailor Girl, de «Atlântico Azul»
Luis Miguel Correia, de «Blogue dos Navios e do Mar»
João Veiga, de «Mar Adentro-Ventosga»
O Fartura, de «Singradura da Relinga»
Manuel, de «Homes de Pedra en Barcos de Pau»
Lino, de «Amigos da Dorna Meca».

8. Blogueiros e blogueiras adheridos:

Adquirirán o carácter de blogueiro ou blogueira adherida ao Sorteo CM da Amizade Galego-Portuguesa todos aqueles que nas súas bitácoras publiquen unha entrada coas presentes bases e incluan as ligazóns dos blogs promotores nas suas recomendacións, comunicándollo a Sailor Girl e a O’Fartura, o que dará dereito á obtención de sete boletos de participación no Sorteo.

Amigas e amigos, ata o 31 de decembro do 2007 administrar un blog e navegar participando activamente nos blogs promotores do Sorteo CM da Amizade Luso-Galega ten premio.

9 comentários:

Anónimo disse...

Concurso só para bloguistas??
Atão onde está a democracia e mais as amplas liberdades?
Bairristas!
Separatistas!
Inbejosos!
Gordurosos!
Não é justo.......
Vou "meter" uma probidência cautelar.... à cautela!
MBAS do HMS Veronique

Anónimo disse...

Lamentando que o acesso ao concurso seja restrito aos bloguistas...têm medo que um outsider ganhe? pena...Apelo contudo a todos que não tendo blogues pelas mais variadas razões..têm alimentado com os seus comentários os vossos passatempos "blogosferianos"

Anónimo disse...

....Não mais façam comentários em qualquer dos blogues dos organizadores

Anónimo disse...

perdão....quaisquer

O´Fartura disse...

Estimada Marieke:
Os organizadores do Sorteo temos valorado durante a elaboración do regulamento sortear entre todos os que participaran nos blogs sen exclusións.
Mais esto supoñía problemas e desvirtuaría o sorteo pois romperiase a igualdade de oportunidades entre os participantes pois as persoas que fan comentarios nos blogs( que por suposto se merecen todo o noso respeto e consideración) non teñen unha identidade certa dándose o caso de poder obter o dereito a boletos do sorteo usando identidades faltas múltiples.
Ademáis sería previsible non poder ao final do sorteo entregarlle o premio ao gañador ou gañadora, asunto que con blogueiros sendo posible é máis dificil.
Non sempre se pode facer o que se quere, senón que se fai o que se pode.
Se queres participar podes crear un blog, é sumamente fácil.
Comprendo a túa postura.
Un saúdo.

Anónimo disse...

MARIEKE:
Apoiaaaaaaaaaaaaaaaado!
Depois de ter sido, por mim, agraciada com o honroso título de Marquesa da Boavista, passa a acumular o de Princesa da Galiza, quiçá mesmo de Baiona.
Publique-se em todos os pasquins do Reino.
CF

Anónimo disse...

Escolhemos um bloguista português entre vários candidatos. Lamentamos ter errado na escolha? Não.
Razão para desistir? Não. Razão para insistir!

Anónimo disse...

O Regulamento foi redigido e aprovado por unanimidade.

Anónimo disse...

Ola, vin o do Sorteo e apreceume unha boa idea, así que aproveitei para comezar a facer este blog … xa veremos como vai indo!

Eis o enderezo: http://orzalleai.wordpress.com/